Productie de materiale 3D, pornind de la conceptul clientului sau pe baza unui concept design oferit de studioul nostru. 3Dwalker poate gestiona toate etapele principale de creare a materialelor 3D pentru jocuri, seriale tv, animatii de lung metraj, enviroments pentru jocuri sau integrare CGI in filme / digital cinema. Putem oferi materiale low poly (detaliu slab), pentru industria de jocuri, medium poly (detaliu mediu) pentru tv, si high-poly (detalii complexe) pentru industria de film.



Pipeline-ul 3dwalker contine:

MODELING

Modelarea este primul proces digital de productie. Gratie artistilor din echipa, putem crea o varietate mare de modele, de la logo-uri 3D pana la scene complexe, caractere umanoide, animale, plante, medii de actiune, cladiri, diferite obiecte, vehicule, ornamente si sculpturi, arhitectura, interioare, relief, planete si asteroizi.



Modelele noastre pot fi livrate in trei variante de calitate: low-poly, medium-poly si high-poly. Putem crea si detalii de sculptura 3D. Incercam pe cat posibil sa obtinem modele optimizate.



UV MAPPING

Este un proces delicat, necesar pentru a obtine proiectii corecte ale texturilor in procesul de rendering. O munca migaloasa dar necesara.

SHADING

Folosind shader-e standard din Maya, artistii nostri creeaza shader-e multilayer, cele de baza fiind: Diffuse/Color Map, Normal Map, Specular, Bump Map, Displacement Map.



TEXTURE PAITING

Folosind digital painting si UV mapping, putem obtine texturi de diferite rezolutii si calitati in functie de proiect - low/mediu/high-poly.




FULL CHARACTER SETUP

Digital puppets, sistem rig-setup cu joints, atat body setup cat si facial setup, blend facial cu expresivitate emotionala.



Setup-urile noastre contin handler-e comode pentru animatorii profesionisti, care folosesc digital characters. Putem crea si custom rig-setup cu posibilitati de stretching sau alte functionalitati specificate de client.



PROPS / ENVIR SETUP

Pentru diversele obiecte din scena (arme, rachete, dipozitive, vehicule) sau medii de actiune (plante, cladiri), folosim handler-e si script-uri MEL dupa caz, pentru a automatiza sau a usura munca animatorilor.






Animatiile noastre sunt create de artistii din studio sau colaboratori / freelanceri, multi dintre ai avand experienta in animatie de peste 5 ani, inclusiv animatie clasica sau teatru de papusi. Putem crea animatii smooth, pornind de la o referinta filmata sau storyboard, script. Animatiile noastre pot fi rafinate in functie de deadline-urile proiectelor, detaliile necesitand timp in animatiile profesionale de calitate. Avem o capacitatea de 20-30 secunde de animatie pe zi data de un animator. Pentru animatii de jocuri, tip cycle animation, putem ajunge si la 100 secunde in medie pe zi per animator.

3D ANIMATION REEL [MOV]

In multe cazuri, animatia procedurala este binevenita in ajutorul animatorilor, facilitand obtinerea de animatii smooth pentru obiecte sau rig-setups particulare.



Pentru lipsync, adica miscarea gurii, avem animator dedicat, care poate crea true-lipsync in diverse limbi (engleza, germana, italiana, portugheza, spaniola, franceza) folosind foneme presetate si blend facial cu multe expresii.







Unii dintre noi au experienta in tv si grafica animata pentru visual-uri de evenimente. Folosind cele mai cunoscute pachete dedicate acestui segment, cu ar fi Flash, After Effects si Motion, reusim sa cream diverse background-uri pentru tv package, self promos, tv pack pentru emisiuni, inclusiv editare si subtitrare de materiale video pentru evenimente corporate events sau broadcast.



Pentru evenimente putem oferi visual-uri la rezolutii SD/HD, pentru diverse platforme visuale: 2D, 3D, holografice, anaglific sau S3D.




In orice pipeline video, compozitarea joaca un rol important si final, intrucat aici se unesc toate elementele de productie: shooting, digital plates, matte paints, 3D render, tracking data. Compozitarea creeaza materialul final, care mai apoi este livrat catre client. In general folosim formate HD si 2K, dar ne putem adapta la rezolutii mai mari dupa caz, datorita compozitarii nodale din Shake si scripturilor de flow care permit manipularea fisierelor mari.




Randarea este procesul care de obicei pune pe jar orice studio 3D. 3Dwalker foloseste Xserver ca renderfarm. Render-ele sunt multilayer si multipass pentru a facilita manipularea sau tuning-ul acestora in compose. Rezolutiile de render sunt HD720p, HD1080p, 2K, RED daca e cazul.






Studioul nostru este echipat si pentru S3D, steroscopie 3D. Furnizam material pe 2 stream-uri: camera din stanga si camera din dreapta, pentru sistemele 3D cinema si respectiv material precompozitat anaglific pentru ochelari clasici (red/cyan sau magenta/green).






CGI sau Computer Graphic Integration, este modul prin care reusim sa integram materiale 3D render in compose, caractere sau medii ori vehicule in shooting. Sistemul permite inclusiv intregrarea un personaj real din shooting chroma intr-un mediu 3D. Mediul Shake de compose ofera trei din cele mai puternice instrumente standard in indsutria cinema pentru chroma-keying. Putem oferi suport pentru filmare in studiouri chroma profesionale din Romania.





De multe ori productile noastre au o componenta audio, mai ales atunci cand livram formate finale de broadcast. Productia executiva audio este asigurata de 3Dwalker in parteneriat cu 'Twisted Production Ltd.', studio hybrid analog/digital. Experienta de peste 20 ani in sinteza sonora si muzica electronica ne ofera oportunitatea de a intra in zona de sound design profesional pentru jocuri, filme, tv, muzica sau advertising.



Studioul ofera sound design de calitate, la cele mai pretentioase niveluri de productie, multichannel sau surround, pentru video/film post-production.



Sound enhances the already extensive support for multichannel sound synthesis and processing in its award-winning Kyma™ sound design environment. Using a compact graphical representation, sound designers can quickly and easily create multichannel music and special effects with independent processing on each channel.




Pornind de la un simplu brief al clientului, noi putem livra pre-productia, ceea ce inseamna script, storyboard, previsualisation, concept design.





In cazuri particulare, pentru CG-Integration si/sau compose, putem contribui cu productia executiva si pre-productie daca e cazul. Impreuna cu partenerii si colaboratorii nostri putem produce video-shooting digital in formate HD/2K sau alte formate digitale standard de film. Avem background de shooting in diverse contexte: emisiuni tv, documentare, scurt metraje, video-art, visuals, corporate video, music-videos, advertising video. Putem oferi suport pentru filmare in studiouri chroma profesionale din Romania.